Rebar

میلگرد

فولاد به شکل میلگرد کاربرد های زیادی در معماری و مهندسی دارد و می تواند در طراحی انواع محصولات فولاد ساختمانی، انتقال ولتاژ های بالا در برج ها، پل ها، بویلر ها، کانتینر، کشتی و همچنین قطعاتی که کاربرد مکانیکی دارند، استفاده شوند. پوشش هارد کروم محصول فولادی کروم است که عمدتا به عنوان ماده پوششی در کاربرد های هیدرولیک و پنوماتیک به شکل استاندارد استفاده می شود.


کاربردهای میلگرد هارد کروم

کاربردهای رایج میلگرد هارد کروم در جرثقیل، کامیون کمپرسی، بالابر، فشرده سازی زباله، انواع جکها . کلیه ماشین های راه سازی و ماشینهای صنعتی و جکهای هیدرولیک ماشین آلات کشاورزی و تجهیزات تولید با بخش های متحرک می باشد. هارد کروم به صورت معمول در شرایط تنش بالا، اصطکاک و محیط های مرطوب خورنده استفاده میشود. از این رو کیفیت سطح و فولاد پایه از اهمیت بسیار زیادی بر خوردار است. مقاومت در برابر سایش، ضربه و خوردگی و همچنین قدرت بالای عملکرد، صاف بودن سطح و کیفیت یکنواخت، مهمترین ویژگی های پوشش هارد کروم می باشد.


استانداردهای میلگرد هارد کروم

جنس فولاد پایه معمولا از Ck45 به شماره استاندارد 1.1191 و استاندارد EN، C45E

 ضخامت پوشش لایه کروم به صورت Ø < 20 mm: min. 15 μm ، Ø ≥ 20 mm: min. 20 μm

 سختی پوشش کروم min. 900 HV0


کلمات کلیدی: نبشی فولادی، ورق روغنی، ورق مبارکه اصفهان، ورق فولادی، میلگرد اصفهان، پروفیل اصفهان، ورق کاویان، تیرآهن ذوب آهن، هاش ذوب آهن، ورق گالوانیزه، ناودانی اروپایی