Corner1

تفاوت نبشی T316، A36 :


کاربرد نبشی T316

نبشی T316 از جنس فولاد ضد زنگ می باشد که دارای یک پوشش نیکل کروم ، حاوی مولیبدن است که مقاومت در برابر خوردگی را بالا می برد و مقاومت در دمای بالا را در مقایسه با نبشی فولادی ضد زنگ ”۳۰۴ ” افزایش می دهد. نبشی فولادی ضد زنگ T316 به طور گسترده ای به عنوان قفسه یا پایه ضد زنگ در صنایع غذایی و دریایی مورد استفاده قرار می گیرد. نبشی T316 یک انتخاب ایده آل برای مقاومت در برابر خوردگی در برابر طیف گسترده ای از مواد شیمیایی و اسیدهای معدنی و پیاده سازی پروژه های سازگار با محیط زیست است.


کاربرد نبشی فولادی A36

نبشی فولادی A36 یک نوع نبشی از جنس فولادهای کربنی است که در صنعت و ساخت و ساز به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد. نبشی فولادی A36 کم هزینه تر از نبشی های فولادی مخصوص است و قدرت مورد نیاز برای سازه های فلزی را دارا می باشد . علاوه بر این، قابل جوشکاری ، خمکاری و ماشین کاری است.


گالوانیزه شدن فولاد باعث افزایش مقاومت آن در برابر خوردگی می شود. نبشی فولادی A36 ، یکی از محبوب ترین محصولات فلزی نورد گرم ، کم کربن است که در پروژه های تولید ، ساخت و تعمیر استفاده می شود . نبشی فولادی هزاران کاربرد از جمله تریلر تا تریلی کامیون ، ماشین آلات کشاورزی و تجهیزات ساخت و ساز ، دارد. نبشی با زاویه ۹۰ درجه ، قدرت و استحکام سازه ها را در هر پروژه با قیمت پایین تر نسبت به سایر اشکال و انواع آهن آلات دیگر افزایش می دهد. جوش ، برش ، شکل دهی به نبشی بسیار آسان است . آهن در عرضه کننده انواع و صدها تن از نبشی که شما می توانید به صورت آنلاین از هر کجای کشور با طول مختلف با اندازه کوچک و یا بزرگ با قیمت عمده فروشی سفارش دهید.


ابعاد مختلف این نوع نبشی شامل ۲ فوت ، ۴ فوت ، ۶ فوت ، ۸ فوت می باشد که قابلیت برش به ابعاد دلخواه را دارد . از جمله ویژگی های بارز مکانیکی این نوع نبشی می توان به استحکام کششی ۷۸ psi نام برد .


کلمات کلیدی: نبشی فولادی، ورق روغنی، ورق مبارکه اصفهان، ورق فولادی، میلگرد اصفهان، پروفیل اصفهان، ورق کاویان، تیرآهن ذوب آهن، هاش ذوب آهن، ورق گالوانیزه، ناودانی اروپایی