میلگرد صادراتی

میلگرد صادراتی

میلگرد صادراتی به عنوان یکی از پرتقاضاترین محصول فولادی از یک طرف، و از طرف دیگر نوسانات دلار و ارز ، قوانین لحظه ای گمرک و ... مشکلات خاص خود را ایجاد نموده است که نیاز به کارشناسان متخصص و مجرب در این زمینه دارد. آهن نت این نوید را به شما می دهد که کارشناسان مجرب خود را با آگاهی و دانش کافی در تمامی امور صادرات و چالش های آن، با شما همراه سازد و تضمین می کند تا مسیر آسان و ایمنی را پیشرو داشته باشید.


در ادامه به تفضیل میلگرد صادراتی را در تمامی کشورهای همسایه اعم از عراق ، ترکیه ، گرجستان ، قبرس ، قطر و عمان مورد بررسی قرار می دهیم. همچنین می توانید قیمت میلگرد صادراتی را در صفحه قیمت میلگرد مشاهده نمایید.

جهت دریافت اطلاعات درباره فرآیندهای صادراتی ، ممنوعیت های صادرات ، کارخانجات صادرکننده فولاد ، خدمات بازرگانی و سایر اطلاعات مورد نیاز در صادرات مقاطع فولادی به صفحه تخصصی خدمات بازرگانی و مقالات صادراتی آهن نت ، مراجعه نمایید.


صادرات میلگرد به ترکیه

صادرات میلگرد به ترکیه با توجه به قیمت جهانی فولاد امری منطقی و پربازده خواهد بود. کشور ترکیه با توجه به موقعیت و شرایط سیاسی و جغرافیایی و با گذر از رویدادهای مهم تاریخی، علاوه بر صادرات، واردات بسیاری از کالاها را از کشورهای دیگر پذیرا می باشد. مهمترین محصولات وارداتی آنها، سوخت، مواد شیمیایی و در سال های اخیر محصولات فولادی شامل میلگرد ، شمش و سنگ آهن بوده است. بیشترین واردات ترکیه از کشور روسیه با 12.8 درصد صورت می گیرد و ایران نیز 4% سهم واردات ترکیه را به خود اختصاص داده است. در حال حاضر ایران، 45 رقم کالای مورد نیاز ترکیه را، صادر می کند. از این رو ترکیه به ششمین بازار صادراتی ایران تبدیل شده است.
صادرات میلگرد به ترکیه از سه روش زمینی، هوایی و دریایی امکان پذیر است ولی 90 درصد حجم صادرات ایران به ترکیه، از طریق زمینی و مرز بازرگان صورت می پذیرد. برای آشنایی بیشتر با مرز بازرگان و سایر مرزهای صادراتی ترکیه، به صفحه مرزهای صادراتی مراجعه نمایید.
یکی از عوامل مهم و قابل تأمل در صادرات میلگرد به ترکیه، الزامات قانونی کشور ترکیه می باشد که در قالب گواهی استاندارد اجباری و آنالیز کیفیت میلگرد مطرح گردیده است. لذا میلگردهای صادراتی به کشور ترکیه، باید با آگاهی و شناخت کامل از بازار ترکیه و طبق الزامات قانونی آنها انتخاب و خریداری گردند که این امر با همراهی کارشناسان آگاه و باتجربه مجموعه آهن نت، به سهولت امکان پذیر خواهد بود.


صادرات میلگرد به افغانستان

صادرات میلگرد به افغانستان که از نظر اقتصادی، کشوری وابسته است و اقتصاد، امری مهم در زندگی ساکنین آن دارد، امری قابل توجه و تامل می باشد. از این رو افغانستان، یکی از بزرگترین بازارهای صادراتی در همسایگی ایران محسوب می شود. افغانستان بازار هدف کشور پاکستان نیز است ولی ایران با کیفیت بالاتر کالاهای خود، امنیت بیشتر تبادلات و همچنین هزینه تمام شده کمتر، بازار افغانستان را دست خود گرفته است و صادرات آن رو به فزونی است. افغانستان در تمامی کالا، وابسته به سایر کشورها است ولی حجم بالای صادرات از ایران شامل مواد ساختمانی از جمله میلگرد، سیمان و گچ می باشد.

در صادرات میلگرد به افغانستان، مهمترین عامل قیمت میلگرد صادراتی و هزینه تمام شده آن می باشد و کیفیت در رده دوم اهمیت قرار می گیرد. با این حال، مجموعه آهن نت در عین مطلوبیت کیفیت، با هزینه مناسب، سعی در توسعه صادرات به افغانستان داشته است. مجموعه آهن نت، مرجعی از تجارب و دانش است که تضمین می کند همراه شما باشد تا موفقیت در تجارت را تجربه نمایید.


صادرات میلگرد به پاکستان

صادرات میلگرد به پاکستان که بازار مکمل ایران محسوب می شود، نقطه عطفی در صادرات ایران می باشد. بدین معنی که در ازای صادرات به این کشور، واردات نیز انجام می پذیرد ولی حجم صادرات بسیار بالاتر از واردات است. از این رو بازار پاکستان، یکی از بازارهای پررونق و مهم کشور ایران است. از جمله مهمترین کالاهای صادراتی به پاکستان، سوخت، آهن و فولاد بویژه میلگرد صادراتی و کلیه محصولات غذایی و پوشاک است.
مهمترین نکته در صادرات میلگرد به پاکستان، رقابتی بودن بازار این کشور می باشد. لذا قیمت میلگرد صادراتی به پاکستان و کیفیت آن باید مناسب باشد. همچنین به دلیل داشتن مرزهای متعدد، امور گمرکی و صادرات آهن، به دقت و تجارب زیادی نیاز دارد. تیم صادرات آهن نت ، این قول را به شما می دهد که صادراتی به سادگی خرید و فروش داخلی، برای شما رقم بزند.