ناودانی فولادی گالوانیزه

ناودانی فولادی گالوانیزه ، یک ناودانی فولادی است که در حوزچه ای از فلز " روی " مذاب فرورفته و در فرآیندی ویژه ، گالوانیزه می گردد . ناودانی گالوانیزه یک جایگزین ارزان قیمت برای فولاد ضدزنگ است و توانایی مقاومت در برابر زنگ زدگی را تا 30 سال با حفظ استحکام با پوشش جامد بسیار سخت در قیاس با دیگر انواع ناودانی ، را دارا می باشد . انواع ناودانی فولادی گالوانیزه در ابعاد مختلف برش خورده موجود است که می تواند در انواع پروژه ها و سازه ها به کار گرفته شود .

ناودانی فولادی گالوانیزه 

ناودانی گالوانیزه می تواند با روش های معمولی که برای  محصولات فولادی استفاده می شود ، برش ، ماشینکاری یا جوش داده شده  ، اما برای جلوگیری از استنشاق بخارات حوزچه ها در هنگام مذاب شدن "روی" ، باید از ماسک و تهویه مناسب استفاده شود . سطح مقطع های ناودانی فولادی بعد از برش به اندازه های مورد نیاز با یک ترکیب گالوانیزه سرد برای حفاظت از زنگ زدگی ، گالوانیزه می گردد . هر گونه سوراخ یا شکاف بوجود آمده پس از سوراخ کاری یا جوشکاری نیز باید به همین روش گالوانیزه و مرمت گردد .

لطفا جهت اطلاع از قیمت ناودانی ، لیست فروش ناودانی و اقدام جهت خرید ناودانی به وی سایت آهن نت مراجعه و از لیست انواع ناودانی بازدید فرمایید .