نبشی T316

نبشی T316 از جنس فولاد ضد زنگ می باشد که دارای یک پوشش نیکل کروم ، حاوی مولیبدن است که مقاومت در برابر خوردگی را بالا می برد و مقاومت در دمای بالا را در مقایسه با " نبشی فولادی ضد زنگ 304 " افزایش می دهد . نبشی فولادی ضد زنگ T316 به طور گسترده ای به عنوان قفسه یا پایه ضد زنگ در صنایع غذایی و دریایی مورد استفاده قرار می گیرد . نبشی T316 یک انتخاب ایده آل برای مقاومت در برابر خوردگی در برابر طیف گسترده ای از مواد شیمیایی و اسیدهای معدنی و پیاده سازی پروژه های سازگار با محیط زیست است .

نبشی T316 

کاربرد نبشی T316

معمولا از نبشی فولادی ضد زنگ 316 در صنایع تولید مواد غذایی ، تجهیزات دارویی ، قطعات کوره ، مبدلهای حرارتی ، شیرها و پمپ ها ، تجهیزات شیمیایی و قطعات مرتبط با صنایع دریایی استفاده می شود .

 

با توجه استفاده درصد پایین تر کربن در تولید نبشی T316 ، قابلیت ماشینکاری و مقاومت در برابر خوردگی و مقاومت در دمای بالا ، افزایش یافته است . انجام عملیات های برش ، جوش ، فرم دهی و ماشین کاری بر روی این نوع نبشی از دشواری متوسط برخوردار است .

لطفا جهت اطلاع از قیمت نبشی ، لیست فروش نبشی و اقدام جهت خریدنبشی به وی سایت آهن نت مراجعه و از لیست انواع نبشی بازدید فرمایید .