کشف معدن طلا در 2 ماه آینده

نادر گلشنی نسب در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار دنیای معدن افزود: در حال حاضر شرکت تجلی در زمینه معادن و اکتشاف در حوزه لیتیوم، عناصر نادر خاکی و فلزات مس، طلا و پلی متال سرمایه‌گذاری کرده است.

مدیر امور معادن و اکتشاف شرکت تجلی و توسعه معادن و فلزات با بیان اینکه در حال حاضر این شرکت از طریق مزایده های وزارت صنعت، معدن و تجارت به دنبال خرید و مشارکت با اشخاص حقیقی و حقوقی برای سرمایه‌گذاری در معادن است، گفت: اخیرا نیز شرکت تجلی از طریق مزایده ها در سیستان و بلوچستان برنده 3 محدوده در زمینه پلی متال برنده شده است.

وی یادآورشد: شرکت تجلی در زمینه لتیوم، عناصر خاکی و پلی متال در حال طی روال اداری و قانونی برای اخذ پروانه اکتشافات و انجام عملیات اکتشافی با استفاده از توانمندی‌های شرکت‌های ذیصلاح است.

گلشنی نسب گفت: با توجه به اینکه هم اکنون در حوزه لیتیوم و عناصر خاکی و پلی متال در حال سرمایه‌گذاری هستیم، امیدواریم نیمه سال آینده بتوانیم یکی از این پروژه ها را به بهره برداری برسانیم.

مدیر امور معادن و اکتشاف شرکت تجلی و توسعه معادن و فلزات تصریح کرد: شرکت در مزایده ها، خرید و مشارکت در خرید معادن و تملک معدن سیلیس در منطقه آذربایجان با پروانه بهره برداری از دیگر برنامه‌های مهم شرکت تجلی در این زمینه است.

گلشنی نسب افزود: مشارکت در طلای پورفیری در آذربایجانشرقی با مشارکت ۸۵ درصدی هم اکنون در مرحله نقل و انتقال پروانه به یکی از شرکت های زیرمجموعه تجلی است و انتظار داریم اکتشافات آن تا 2 ماه آینده آغاز شود.