انواع نبشی آلومینیومی

جهت شناساندن انواع نبشی آلومینیومی نیاز به مقدمه ای از مشخصه های نبشی آلومینیومی می باشد . نبشی آلومینیومی ، یک محصول آلومینیومی قالب خورده با گوشه تیز یا گوشه گرد در  داخل و خارج است که این شکل را برای پیاده سازی بسیاری از پروژه های سه بعدی ایده آل می کند . از انوع نبشی آلومینیومی به طور گسترده ای جهت  انواع پروژه های صنایع تولیدی استفاده می شود ، که در آن مقاومت در برابر اکسید شدن حائز اهمیت است .

انواع نبشی آلومینیومی 

نبشی های آلومینیومی به دو نوع کلی تقسیم می شود که هر دو نوع آن به دلیل مقاومت در برار زنگ زدگی و وزن بسیار کمتر نسبت به نبشی های با جنس فلزات دیگر در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گرفته است . نوع گوشه تیز نبشی آلومینیومی که در دکوراسیون داخلی و خارجی کاربرد دارد و با کد استاندارد 6063 شناخته شده است و نوع گوشه گرد نبشی آلومینیومی که در ساخت تریلی کامیون ها و چهار چوب های فلزی و مستحکم سازی و پایه و تکیه گاه از آن استفاده می گردد و با کد استاندارد 6061 ثبت گردیده است .

لطفا جهت اطلاع از قیمت نبشی ، لیست فروش نبشی و اقدام جهت خریدنبشی به وی سایت آهن نت مراجعه و از لیست انواع نبشی بازدید فرمایید .