نبشی آلومینیومی

نبشی آلومینیومی ساختاری یک محصول آلومینیومی که با استفاده از قالب تولید شده است .  این نوع نبشی دارای گوشه های گرد است ، که برای پیاده سازی تمامی سازه هایی که در آن نیاز به قدرت مضاعف نیاز است، تولید شده است. نبشی آلومینیومی تنوع بسیار زیادی از حیث اندازه و کیفیت دارد. ابعاد متعارف این نوع نبشی که عموما در صنعت استفاده می شود شامل 2 فوت ، 4 فوت ، 6 فوت ، 8 فوت ، 12 فوت و 25 فوت می باشد .

نبشی آلومینیومی

انواع نبشی آلومینیومی

سه کیفیت نبشی آلومینیومیخام، نبشی آلومینیومیرنگی و آبکاری شده موجود است که مواد اولیه در برخی موارد درجه دو(بازیافتی و ضایعاتی) و گاهی بر حسب نیاز مشتریان از مواد استاندارد ودرجه یک می باشد. شایان ذکر است در بیشتر موارد نبشی های آلومینیومی با اضلاع مساوی (L1=L2) می باشد و برای سایز و ابعاد متفرقه نیاز بهساخت قالب اکستروژن میباشد.

کاربرد نبشی آلومینیومی

این نوع نبشی به طور گسترده برای انواع پروژه های تولیدی استفاده می شود که مقاومت در برابر خوردگی بسیار مهم است.

 

مزایای نبشی آلومینیومی

قابلیت سوراخکاری آسان دارد و برای جوشکاری بسیار مناسب است . از دیگر مزایای این نوع نبشی می توان به برش کاری و سوراخکاری ساده و آسان آن ،اشاره کرد .

 

نحوه اندازه گیری نبشی آلومینیومی

برای اندازه گیری این نوع نبشی از فرمول مقابل استفاده می گردد :     عرض پایه الف   X  عرض پایه ب   X   ضخامت نبشی   X   طول نبشی

نبشی آلومینیومی

 

 

قیمت نبشی

     قیمت نبشی آلومینیومی وابسته به کیفیت و عملیات نهایی که روی آن انجام شده متغیر میباشد. در تعیین قیمت پروفیل ، نوع مواد اولیه آلومینیوم، نوع و ابعاد مقطع پروفیل آلومینیوم به جهت راندمان تولید، عملیات حرارتی مورد نظر جهت سخت کاری مقطع و در نهایت نوع رنگ پودری یا آنودایز تاثیر گذار هستند.

لطفا جهت اطلاع از قیمت نبشی ، لیست فروش نبشی و اقدام جهت خریدنبشی به وی سایت آهن نت مراجعه و از لیست انواع نبشی بازدید فرمایید .